s
Zpět na pal.cz
+420 577 113 980
Podpora

IVECO Eurocargo

Motory Tector Common Rail s turbodmychadlem a regulací plnicího tlaku garantují Eurocargu nejnižší spotřeby paliva ve své kategorii.
Motory Tector Common Rail s turbodmychadlem a regulací plnicího tlaku garantují Eurocargu nejnižší spotřeby paliva ve své kategorii.

Všechny motory jsou k dispozici ve verzích Euro 5 / EEV (ekologické vozidlo). Kromě splnění těchto limitů přispívá ke snížení provozních nákladů (až o 5 % nižší spotřeba paliva) technologie SCR (selektivní katalytická redukce prostřednictvím aditiva AdBlue), kterou společnost Iveco používá u všech svých řad, od střední po těžkou.

Tato technologie vyniká nižší hmotností, nevyžaduje tak častou údržbu a garantuje vyšší spolehlivost. Na rozdíl od EGR při ní nedochází k recirkulaci výfukových plynů ve spalovací komoře a tím k většímu tepelnému namáhání motoru.
Výkonnost motorů Tector je na absolutním vrcholu v kategorii zásluhou skvělých charakteristik, například, nejlepší poměr točivého momentu vůči zdvihovému objemu, ​vyšší pružnost – maximální točivý moment je k dispozici při nízkých otáčkách (již od 1200 ot./min) a je konstantní v širokém provozním rozsahu. Tím je zaručena plynulá jízda, méně časté řazení a vyšší efektivita, nižší provozní náklady s prodlouženými intervaly mezi výměnami oleje (80 000 km pro motorový olej a až 300 000 km pro převodový olej), tichý chod, díky kterému jsou vozidla vhodná pro použití ve městě. Zákazníci modelu Eurocargo si mohou vybrat ze tří typů převodovek: manuální 5-, 6- a 9stupňové převodovky s kalibrovanou synchronizací zaručují maximálně snadné řazení převodových stupňů, automatizovaná 6stupňová převodovka Eurotronic s ovládáním na volantu zvyšuje jízdní komfort a zároveň optimalizuje spotřebu a automatická převodovka pro snadnější jízdu ve městě, kde je zastavování a rozjíždění pravidlem.

Převodovky lze vybavit elektronicky aktivovaným pomocným pohonem - PTO (maximální točivý moment až 1 000 Nm).

Motory Eurocargo mají také motorovou brzdu se škrticím ventilem na výfukovém potrubí. Tento ventil vytváří zpětný tlak výfukových plynů, který se využívá pro zvýšení brzdného výkonu motoru.

Používání motorové brzdy umožňuje omezit používání provozní brzdy, a tedy omezit opotřebení brzd.​

Modely

14 verzí celkové hmotnosti vozidla (od 6,5 do 19,0 t), 7 různých motorů (od 140 do 300 k), 13 převodovek (sedm manuálních, tři automatizované a tři automatické), 12 rozvorů kol (od 3 105 do 6 570 mm), 3 typy kabin (krátká, pro každodenní použití, dlouhá s lůžky pro spaní a kabina pro posádku 6 + 1, tedy pro přepravu až 7 osob), 2 výšky střechy (nízká a vysoká).

Tyto prvky lze kombinovat s celou řadou rámů, zavěšení kol a převodových poměrů rozvodovek. Velká rozmanitost usnadňuje nalezení správného modelu pro konkrétní úlohu: v případě modelu Eurocargo je k dispozici více než 11 000 verzí přímo z továrny.

Fotogalerie

Ke stažení

Tento produkt nemá žádné soubory ke stažení

Související

IVECO Stralis Hi-way

Stanovte si vysoké cíle. Nový Stralis představuje vynikající řešení dnešních a budoucích potřeb dálkové dopravy. Je jediným vozem ve své třídě, který nabízí tak širokou a integrovanou řadu funkcí za optimální náklady
Výkon motoru (kW/HP) : 231 - 418 / 310 - 560
Zobrazit více parametrů

IVECO Trakker

Pro nové vozy Trakker je vše možné. Nepřekonatelná překážka? Ano, oni ji překonají. Nezdolný limit? Ano, oni ho zdolají.